آمبوبگ سیلکونی بزرگسال Fortune
آمبوبگ سیلکونی بزرگسال Fortuneآمبوبگ سیلکونی بزرگسال Fortuneآمبوبگ سیلکونی بزرگسال Fortune

آمبوبگ سیلکونی بزرگسال Fortune

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT188

تماس بگیرید

معرفی

آمبوبگ بزرگسالان سیلکونی فرچون محصول شرکت fortune ساخت کشور تایوان است و دارای کنترل کیفیت اروپا CE است.

بررسی تخصصی

در نوع سیلیکونی آمبوبگ قابلیت اتوکلاو و استریل سازی مجدد را دارد، همچنین در نوع سیلیکونی برگشت پذیری آمبو بعد از فشار دست سریعتر از نوع PVC انجام می شود. اقلام همرا این محصول پکیج کاملی است که برای تهویه بیمار در نظر گرفته شده است. این پکیج شامل یک عدد آمبو، ماسک ، کانکتور، بگ رزرو و شلنگ رابط دو طرفه ی اکسیژن بگ می باشد.

جنس بکار رفته در آمبوبگ FORTUNE در این محصول از سیلیکون و مدیکال گرید و سازگار با بیمار می باشد. دریچه ورودی اکسیژن بر روی آمبو به کیسه رزرو جهت ذخیره سازی اکسیژن راه دارد. دایورتر این محصول مستقیم قابل اتصال به PEEP می باشد. در آمبوبگ های فورچن شیر اطمینان هوا با مقدار 40 سانتی متر آب برای ایمنی بیشتر قرار داده شده است. اتصالات این محصول دارای نشان استاندارد ISO می باشد.

نکات:
دقت بفرمایید از وصل بودن لوله اکسیژن اطمینان حاصل کنید، همچنین میزان اکسیژن را با توجه به وجود بگ رزرو حداقل بر روی 10 لیتر بر دقیقه قرار دهید. ماسک را بصورت محکم بر روی راه های ورودی هوای بیمار ( دهان و بینی )‌ قرار دهید و از تکنیک EC برای نگهداشتن ماسک روی صورت استفاده کنید، مانند شکل روبرو به این صورت که سه انگشت زیر فک بیمار را بشکل E و انگشت شست و اشاره بصورت حرف C روی ماسک بدور ورودی و کانکتور قرار می گیرد بصورتی که ماسک کاملاً بر روی صورت بیمار ثابت گردد و از نشت هوا از لبه های ماسک جلوگیری شود.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۱,۳۶۵ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT188
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید