اکسیژن ساز 5 لیتری
اکسیژن ساز 5 لیتریاکسیژن ساز 5 لیتریاکسیژن ساز 5 لیتری

اکسیژن ساز 5 لیتری پلاس

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT3

تماس بگیرید

معرفی

اکسیژن ساز 5 لیتری پلاس ساخت کشور ایران است و به دلیل وزن و صدای کم آن مورد استفاده بسیاری از بیماران دارای مشکلات تنفسی شده است. همچنین کم مصرف بودن این دستگاه اکسیژن‌ساز باعث شده است این دستگاه برای مصارف روزانه و خانگی بسیار مناسب باشد.

بررسی تخصصی

استفاده از اکسیژن ساز پلاس برای بیمارانی که دارای نارسایی ریوی از جمله COPD و ILD و غیره هستند و بیمارانی که سطح اکسیژن خونشان از حالت عادی پایین تر است بسیار ضروری می‌باشد. اکسیژن ساز پلاس 5 لیتری زمانی مورد استقاده قرار خواهد گرفت که بیمار برای بالابردن اکسیژن خون خود نیاز به اکسیژن اضافی داشته باشد. ساعات استفاده از این دستگاه را تنها پزشک باید مشخص کند و این ساعات بین 1 الی 24 ساعت در روز می‌­تواند باشد.

اکسیژن ساز پلاس توانایی تولید اکسیژن با خلوص 30 تا 90 درصد با دِبی 1 تا 6 لیتر را دارد. این دستگاه با توجه به ماهیت آن در تنطیم خلوص اکسیژن و دارا بودن آنیون یک دستگاه منحصر به فرد است. در این اکسیژن ساز خانگی صفحه نمایشی دیجیتال جهت نمایش میزان خلوص گاز اکسیژن تولید شده وجود دارد و این قابلیت را به بیمار می‌دهد تا در هر لحظه خلوص گاز تنفسی خود را کنترل کند.

 

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۱,۳۶۵ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT3
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید