اکسیژن ساز 5 لیتری philips
 اکسیژن ساز 5 لیتری philips اکسیژن ساز 5 لیتری philips اکسیژن ساز 5 لیتری philips اکسیژن ساز 5 لیتری philips

اکسیژن ساز 5 لیتری philips

هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT72

تماس بگیرید

معرفی

اکسیژن ساز 5 لیتری philips ساخت کشور آمریکا مناسب برای استفاده اشخاصی است که به اکسیژن زیادی در طول روز دارند. این دستگاه اکسیژن ساز سبک و قابل حمل مب‌باشد و با قیمت مناسب و ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی برندطب به فروش می‌رسد.

بررسی تخصصی

اکسیژن ساز 5لیتری فیلیپس، مجموعه کاملی از محصولات و برنامه‌های تولید اکسیژن را فراهم می‌کند. ویژگی‌های این دستگاه اکسیژن ساز تا به امروز نسبت به مابقی محصولات مشابه که یا اکثرا بزرگ و سنگین هستند و یا نیاز به نگهداری مداوم توسط بیماران دارد، نیست. این دستگاه اککسیژن ساز، 5 لیتر اکسیژن در هر دقیقه تولید می‌کند، و همچنین برای نگهداری و استفاده به صرفه و آسان است. غلظت اکسیژن ساز فیلیپس، 96 بوده و با مجموعه‌ای از کارکردهای منحصر به فرد طراحی شده است تا هزینه‌های ارائه درمان اکسیژن را برای اشخاص کاهش دهد، و در عین حال باعث استفاده ی راحتتر برای بیماران شود.

اکسیژن ساز 5 لیتری فیلیپس، یکی از ساکت‌ترین دستگاه‌های تولید اکسیژن حال حاضر بوده، که می‌توانید آنرا تا چند سال استفاده کنید بدون اینکه شاهد تغییری در قدرت و کیفیت اکسیژن تولیدی آن شوید. این دستگاه حرارت کمی را تولید می‌کند، و از فیلتر برای تولید اکسیژن، استفاده نمی‌کند.

ثبت نقد و بررسی

امتیاز و دیدگاه کاربران

از مجموع ۱,۳۶۵ امتیاز
شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید
خرید کالا
شناسه‌ی کالا
BT72
۰
۰
ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید